Ryan & Adra

Ryan & Adra

Monday 12 March 2012

KAMA& MUNAH FAMILY VACATION ;)

Weee~~ dis tyme family aku nk uat trip holiday rmai2..manyak syiok woo..our journey start on 15mac ni until 18mac..tempat kt Jandabaik n Genting Highlands..waa..da lama x holiday rmai2 camni..rasa cam teruja je..sbbnye smua pegi..accept abglong n abgngah aku yg ada sbb2 tertentu x dpt follow...

1. Jandabaik Pahang here we come,,

2. Genting highland

tp skang ni plak aku tgk cuaca x brape nk baik je...ujan lebat sepanjang minggu..soo kiteorg dah susah hati..tp akak aku ckp berdoa lah insyaAllah smuanya baik2 saja..hrap mcm tu la hendakNya.. :) bulan Jun nanti kiteorg nk g Pulau Tioman plak,,kakak aku da suggest duduk kt Salang...insyaAllah kita hanya merancang tuhan yg menentukan..;) papepn hrap smuanya berjalan dgn lancar..insyaAllah..:D

No comments:

Post a Comment