Ryan & Adra

Ryan & Adra

Friday 19 October 2012

FAREEDA ADDICTED ;D

weesss..gile haku skang da mcm addicted tudung Fareeda ploks dohh..yg ala-ala tudung fareeda pon aku da mula nk giles..comey.. ;D nmpak style..aku ni x reti nk berselendang bagai ala-ala Hana Tajima tu sbb mmg ta kreatif+ta pandai..muahahaha..malas ye jgk..hehehehe..

jenis men suka tudung sauk ja..haa..trus kuo...tp tgk org pakai cantek...xpela minat masing2...
latest aku sambar lgi tudung Fareeda tuk raya haji..ngeee~~~~


haa...cantek kn? ni bru model dia pakai...model da mmg cantek..pakai ape pon cantek..huhuhu
yg pentim aku nk buat koleksi tudung2 nims..n insyaAllah akn fully off 1day..mabbe ank dua nnt..kekekeke...
xpe da mula terbuka hati nk berhijab da nims...tggu masa je...bila aku da berhijab aku nk ubah smua...bkn kepala je bertutup..tp sgala2nya kena jaga...solat juga penting...jangan kang org kata "kepala bertutup, sembahyang tonggang tonggek tp perangai mengalahkan puaka" haishhh!!! choiiiiii~!!!! na berubah biar ikhlas biar dri hati....jgn ikt fesyen dan trend... ;)) peringatan utk diri aku sndiri...
sekian, wassalam... ;) 

No comments:

Post a Comment