Ryan & Adra

Ryan & Adra

Monday 29 October 2012

OFF TOPIC : new place ;)

assalamualaikum..;) dear blog...wosshh..da lama ta update nims..dikesempatan ni bole la nk update kejak..sedar tak sedar da nak abis da bulan Oktober..n November me da mula keje kat jabatan baru.. ;)) gebye PTG Pahang...welcome SUK Pahang ;) satu detik permulaan dan pengalaman baru ditempat lain...sudah hampir 4tahun aku keje kt PTG n mcm2 da aku lalui kt sini, ada yg manis,pahit,masin,tawar dan sgalanya..tiba masa nk buka buku bru ditempat lain..dan mngharapkan buku kali ni lebih positif...dpt memberikan aku nafas baru dan ruang yg lebih maju..insyaAllah..brubah demi kebaikan..tinggalkan yg lama dn bina sifat yg buruk dan smua yg bru..smoga smuanya baik2 sahaja...n igtkan diri ini sentiasa pesangka baik dan fikir positif...



sentiasa tabah dalam semua dugaan..permulaan yg baik utk tahun 2013...;) insyaAllah smuanya akn dirahmati...sentiasa cintakan kerja dan kerjaya..bersyukur...semat ni didalam hati Farahdiana...sygkan rezeki yg Allah bagi...kerja Allah sgt cantik...ada hikmah kenapa diaturkan semua ni utk kehidupan aku...ya aku redha..tanggungjwb aku utk meminta maaf sudah dilaksanakan..;D pesan dalam hati..tawakal dengan apa yg pernah terjadi...semua tu bkn satu hukuman tp satu pembelajaran untuk mematangkan diri ini...dan pengalaman untuk menempuh sesuatu yg lebih mencabar..insyaAllah...aku cuba brubah lebih baik.. ;)

1hb November lapor diri di Unit Korporat Suk, Pahang..;) brubah demi kebaikan..;) pelihara percakapan, pelihara hubungan baik, pelihara sifat dan perbuatan...

~PTG with love 1hb April 2009-31hb Oktober 2012~





No comments:

Post a Comment