Ryan & Adra

Ryan & Adra

Tuesday 17 December 2013

off topic: confinement Adra

hokey da almost 5month aku bersalin ank kedua..kenang-kenang balik msa berpantang 44hari..ank kedua aku da ada pengalaman pantang caesor..jd rsa x ada masalah dh..Alhamdulillah hari-hari berpantang aku sgt owesome..hahaha..aku da x kena bengkak teeeeettt mcm masa Rayyan dlu.so far msa Adra ni smuanya aku byk ok dari ank 1st asik teriak MAKKKKK je..huhuhu..kali ni en.asben jela byk manjakan aku.nak2 almost 2weeks aku pantang sndiri sbb Adra kena tahan kt nicu..seminggu dlm scn.aku duk ulang alik tgk dia.jd x bape ase dah pantangnye.aku cuti 4bulan kali ni uolzzz..sbb nikmat duduk dgn ank2..


22days ~ 57kg

27days ~ 55kg

kg kali ni ank kedua agk cpt trun berbanding masa Rayyan dulu...mungkin sbb Adra full bf..Rayyan cepat sgt campur susu.Rahim pn cepat turun.Rayyan 1month aku pantang pon perot still lagi mcm ada sorang lg dalm perut sampai MIL aku cakp aku pregnant lg!! stress babe....aisehh...sooo..kesimpulan breastfeed la ank-anak sndiri bila lahir dengan exclusif.!! aku ni xde la kuros sgt..nk balik mcm ank dara dlu mmg x la...tp alhamdulillah badan aku x gemok amatt yang sgt..hahahahah

the end.! kali ni..nnt ada topic aku share lgi..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment