Ryan & Adra

Ryan & Adra

Tuesday 17 December 2013

off topic : Ofisssss

hokeyyy da cukup 4bulan aku ambik cuti pantang..actually 3month je..1month lagi tu aku ambik xtra cuti tanpa gaji sbb x puas dgn anak2..huhuhu...kembalinya aku kerja balik on 6 nov 2013..masuk2 bos mintak aku bertugas di tingkat 6 Kewangan dan Perbendaharaan Negeri Pahang.dipinjamkan disini..Alhamdulillah byk yg dah berubah bila dah beranak 2 ni..dari segi mental,fizikal,dan sgala2nya..

byk menda yg dah mematangkan aku.so far jiwa aku lebih tenang sekarang. ;) past is past..let bygone be bygone acewahhh... hehe..manusia bole berubah jauh lebih baik dengan izin Allah...n lagi 2 weeks kita da nk masuk 2014...cpt masa berlalu.. :))




wlaupn x bape rmai sgt follower blog aku ni..yelah faham aku bkn femes sgt smpai org nk folow2..hahaha...aku taip utk kepuasan ati je..nk share apa yg ada dalam life aku..at least sok2 rayyan ngn adra da besar bole jgk diaorg baca2 apa mama dia melalut kelaut time2 bosan kerja..muahahahahhaa...

oke done...aku nk pk topic apa lgi nk share..hehehe ;DDD

No comments:

Post a Comment