Ryan & Adra

Ryan & Adra

Monday 2 January 2012

2012~~~Welcoming new life~~

WoooOOO~! 2012 is here now....umo pon makin bertambah! insyaAllah rezeki makin murah..amin...hmm..azam taun bru tu...no need r kot..just wanna change wanna b positive thinker...;) great!!! ape je yg berlaku lam idup aku sblm ni smua tu satu pengajaran...aku da jd wife n dh ada sorang ank boboy yg sgt comey!! suka duka aku di taun2 sebelum ni da terubat ngn hadirnya kesygan aku ni...Alhamdulillah rezeki makin bertambah...mama syg ank mama sesgt!! hrap sgala yg dtg di tahun ni smuanya mendatangkan kebaikan..Allah rahmati dan berkati lah kehidupan aku seadaanya...aku xnk berdendam lg..sgala menda yg org nk mngata aku akn aku biarkan ia berlalu mcm angin je..lantak r korang nk ngata2 ape pn...ckp tu satu doa...seratus kali korang duk ckp psl aku hrp2 smua tu termakbul la..ckp byk2 pon aku dpt pahala korang gak yg dpt dose...lantak kan je la...bkn korang yg bgi aku duit utk idup...bolayan...!Weeehooo!!! 2012 terlalu byk planning ni nk uat..sooooooOOOO,,just wait n seee.... ;))))

No comments:

Post a Comment