Ryan & Adra

Ryan & Adra

Monday 9 January 2012

JB~SINGAPORE~OUR VACATION

spt yg dijanjikan aku upload pic2 holiday kami...ktn~jb~singapore..wehhoo..alhamdulillah sgala2nya berjalan lancar..;) but dh janji ngn hubby nk repeat ag..sbb x puas...sbb x dpt nk beli souvenir byk2..;( n nk bagi Firash besar n pandai jalan..lg puas ati sbb byk leh masuk..hehe..ni terhad sbb Firash baby ag..

waaaa!! akhirnye smpai gak aku kt sini..huwaaa..!



botol air uss yg digembar-gemburkan..aku dan la sambar 2..hehe..hok belah kiri se,hok belah kanan se..rege dia belom 19dolar..;)


haa..ni nachos aku suda rse..bile tgk blog org sibuk mkn nachos ni kt uss...rege dia 5dollar..;)


comey menatang ni! seyes..asenk bwk balik  mesia je..!



ni ler duek diorg..kertas dia mcm rm5 kite...matawang dia sgt mahei la korang..nangis aku nk tukar wit rm ke dollar...hatoiii...


teringin nk check in sini..bergambar dlu amik mood..hehehe..insyaAllah nnt repeat check in sini plak..

giler..mcm real bumblebee ni..teruja aku!



souvenir..! aku utang tshirt itam tu!! rege dia 33dollar,,ce korang tukar rm bape!haa..hambek ko..


mencik aku menatang ni! bapok gateinye..tp kiteorg enjoy!

nek menan kt madagascar...suke ngat rayyan..mcm nek potion magic kt far far away tu..gelak2 dia..hehehe..

oke....ni baru sparuh pic kami kt sane..lau nk upload lgi..perghh dekat 3ratus keping..gile munyer gambar...insyaAllah hubby janji nk repeat lg,,tp nk kumpul duek byk2..kali ni kiteorg xnk stay jb tp nk duk kt singapore,.;) smpai tgh malam kiteorg duk kt pulau sentosa tu..uss bukak kul 10am close kul 7.00...kiteorg nek buss oddysey g sane...bus dtg kul 10.30..jdi kiteorg memusing ler Pulau Sentosa tu..apa2pn hubby sgt hepy celebrate befday at singapore...kami enjoy da holiday...;))

No comments:

Post a Comment