Ryan & Adra

Ryan & Adra

Monday 2 January 2012

~memori 2011~~

memori 2011 byk citer lau nk citer se-se mmg panjang la...jdi aku sot kan je mne yg ptot...ade yg manis n ade yg pahit umpama mkn serbuk kopi xde gula...kekeke...tp yg paling2 suwettnye!! bila aku dpt baby tepat 15 mei 2011..kelahiran Putera sulung aku Syed Muhammad Firash Rayyan bin Syed Mohd.Firdaus mmberikan aku 1001 rhmat yg x ternilai....tu lah suweettt memori aku sesgt lam taun 2011 ni...!! (Firash bermaksud Kecerdikan akal,celik akan dan Rayyan plak pembuka pintu syurga= insyaAllah tulum bukak pintu sorga utk mama n papanye..;) ye dia mmg sgt2 cerdik..;D lau nk dikira kenangan pahit plak..hmm..cmni la nk ckp,,Allah tu maha adil dia dtgkan kesusahan utk aku sbb dia nk duga sejauh mana kesabaran dan kesbran aku dn aku tao aku byk sgt buat dosa dlu....tp Firash lahir idupaku sesuci dan semurni bayi baru lahir..sgala2nya baru...ada dia dtgkan kan susah dan dia dtgkn kesenangan ngn rezeki yg melimpah ruah..Alhamdulillah...sgala je yg brlaku lam idup aku,,sgala tohman org,,sgala caci maki org,,hinaan dan sbgainye aku anggap smua tu sbgai 1 kekuatan utk aku trus maju...mungkin org dengki ngn life aku....manusia mmg x lekang ngn prasaan tu..jd lumrah..biakan aje..makin org ngata aku,,idup aku makin brtambah hepy...ok!!! aku mls nk igt dh menda2 yg lepas 2012 adalah ruang utk aku trus maju!! ape yg dh lama  x perlu dikenang!!! ooyeeahhh!! Emoticons

Smiley



No comments:

Post a Comment