Ryan & Adra

Ryan & Adra

Tuesday 27 December 2011

Arabian nite~Gala Dinner

Oke,,,da byk citer.,.now aku nk citer plak majlis sambut menantu malam gala tema arabian nite...sambut menantu aku pada 10 Julai 2010 kt Inderasempurna Resort, Pekan..Tema Arabian ni dipilih disebabkan laki aku ni berketurunan Syed,,jdi permintaan ni Pakmertua aku la yg request..jd ala2 minah arab la aku mlm tu..hehehe


 Jemput Menantu Syed Mohd.Firdaus & Farahdiana

 Malu2 gitew.. ;)





Wif beloved Sista..;)

Mcm pak arab da asben i..hehe



hmm..berakhir la suda episod pernikahan kami...skrang aku dh memulakan hidup di alam baru...jdi isteri org...;D mak pesan suruh buat yg terbaik utk keluarga aku,,jgn derhaka ngn suami, dgr cakp dia, hormat dia, layan kehendak dia..bak kate org isteri ni baju suami....mcmana isteri rupa isteri itulah maruah suami...insyaAllah sya akn buat yg terbaek utk suami sya..;) aku dh janji nk bgi dia keturnan yg baik2 dan comel2...sya syg suami sya...;)

No comments:

Post a Comment