Ryan & Adra

Ryan & Adra

Wednesday 28 December 2011

End 2011~~

oke lgi beberapa ari kite nk tggalkan taun 2011 ni..next yer in goment da tukar skim SBPA yg katenye jauh lebih baik dan mementingkan kualiti kerja...aku pn da sign opsyen..pencen umo 60! aramak@! sooo old lerrrr~~dan cucu aku yg anta p keje nnt..huhu..xpe nenek kaye,,:D n taun depan jge jwatan aku pn da jumut jd xperlu la aku nk pickup call je slalu


taun depan jwatan aku da tukar dri PEGAWAI KHIDMAT PELANGGAN N17 da tukar jdi PEMBANTU PENTADBIRAN N17...aku da mls nk angkat tepon lagi da dekat 3taun nek gile paleotak ni! tension wehhhh! nk ngadap org lg,,call lg...wanted lgi!! ohh deng! taun dpan aku nk request keje lam unit dlm plak..katenye mmg nk suh aku duk unit dlm plak,,suh PT laen yg jaga call ni..bru dia tao senak otak..aihh! jem kpala gini..bia tension ngn fail dri tension ngn org! mcm2 kerenah org nk kena layan..tu blom ag yg dlm opeh..duk komen mmg no  1..meh duk kt tempat aku tgk!! da la kena maintain cun sntiasa..mekak kena tebai..maklum le imej jabatan..huduh aku,huduh la jabatan..haih..sib bek mak ni cun nokkss! yg pentim taun dpan akn trus aku cuba nk brjaya...insyaAllah..

No comments:

Post a Comment