Ryan & Adra

Ryan & Adra

Tuesday 27 December 2011

Celebrate Raya As hubby & Wifey

oke..1st raye aku ngn hubby dis year,,,2010! bru pertama kali raya as a wife,.jd keseronokan tu sgt berbeza ngn aku mse bujang..aku da ade 2 family nk kena celebrate...n family yg sgt besr! sib bek la family in law aku x duk jauh,, area pekan jgk..jd so easier for me n hubby nk beraya sana sini...hambek ko smpai tgh mlm bru kami balik...maklumla nk bwk kenal kt smua sdara mara..pngantin baru le katekan.. ;)

maafkan baby syg...slamat hr raya..;)


Mencintai mu sehingga akhir hayatku... 








Masa ni ramai org tegur " gemuknye la farah, ke ada isi?" heee..mne ada lah...nk honeymoon dlu...;) aku jwb gitu je org tnye...padahal da mmg ade isi mse ni..cuma aku ngn hubby je yg tatao...kiteorg gamble je..lasak kemain aku g mana2..da mane aku tao aku pregy mse ni...tp nk kate byk mkn tu xde ler..bese je...tp mse bulan pose ari2 aku suh hbby belikan puding raja..bole kate setiap ari aku nk mkn...tp hbby aku byk mengidam nk mkn menda bkn2...aku xde plak nk mkn menda bkn2...;)



No comments:

Post a Comment