Ryan & Adra

Ryan & Adra

Thursday 29 December 2011

sista Engagement !

ni nk story psl engagement kakak aku...lama ni mak aku tunggu dia kawin...soooOOO..congratz sista..!! at last.....officially tunangan org...kejap je ni..x lama lg diorg akn kawin...


wif her fiancee n future mother in law n oso wif my momy!

dimana ade aku nk brgambar..disitu ade dia..haihhh..kakak aku yg tercinta ni!

congratz sista!wish u hepyly eva afta!

wif her fiance 

family kakak aku ngn anknye yg gebu n bru lahir..bru ckup 44hrini..

pengantin lama vs bru..hehe  

hantaran  

haihhh!! org tgh serius mse ni dia nk tarik telinga mama..Rayyan kang mama gigit kang!

kan?? aku da ckp..mne ade kamera n aku disitu ade dia...haihh

di saat Rayyan tgh tido..mama n papanye pose sakan di pelamin org..huhuhu 


olohhhh..suwetnye!ase nk brsanding balik..;D

No comments:

Post a Comment