Ryan & Adra

Ryan & Adra

Tuesday 27 December 2011

Our Wedding Day 3 July 2010

Saje suke2 nk citer..ape yg ptot aku post je.. ;) dh namapun perjalanan hidup kami... ;) nk tgk bule,,xnk tgk layan kn aje..;p


 Potong kek..disponser oleh kakanda tercinta..;)

 Pelamin Kami..;)

Red & Black..afta da sah..;D

Officially hubby n wifey..

muka bini org..hehehe

separuh dri pic sanding kami..

holohhhh..windu lak ase,,



Santapan Diraja.. ;D

oke...nnt aku post pic arabian nite plak eh..gala dinner la tuk jemput menantu 10 Julai 2010...ni separuh je..kang aku post bebanyak busan lak owg tgk...huhu..bile da post pic2 ni n tulih entry pasal menda ni mula la aku windu nk brsanding balik..huhuhuhu...ase nok owg mekak, nk pakai baju santek2 glameres gini..awewwwww! xpela aku dh plan ngn hubby nk pkai gini ag mase 2nd yer anniversary kiteorg... ;) pewwwiirttt! 

No comments:

Post a Comment