Ryan & Adra

Ryan & Adra

Tuesday 27 December 2011

Mr+Mrs Syed meet ... ;)

 bwu nk memulakan bibit cinta,..hehe..kt Mcd Curve Dec 2009

aloya ! now we're creating our blog..hehe..maklum le bru nk pndai tulih blog..jd sye nk citer cmne sye bertemu ngn asben tersinta ! smpai dpt my little ext Firash Rayyan.. :) 

oke..nk memulakan story kiteorg ni agk lame,, jd aku pendekkan je la mane yg ptt eh..start dari hbby aku adjust aku lam fb smpai le kiteorg get engagement tu mmg la mngambik mse seharian..jd maleh la aku nk citer..lau citer pon aku msok sket2 je la..hehehe..;) so,, kt atas tu adalah hubby aku yg ensem n aku..;) we're both now da kawen dekat 2 taun,, hbby start adjust aku lam facebook bln 11 taun 2009..

pic tunang kami 27 febuari 2010

ni pic tunang yg ade lam pc aku neyh..hok len2 aku kna belek dlu album lau nk upload..t ler aku cri dlu eh..jd tgk je la dlu ape yg ade... ;) kiteorg kenal x lama,,tros laki aku nk ikat aku sbb bini dia cute katenye "your eyes is belong to me" hahaha..ayat adjust...geli lak perot aku bile igt balik..bile remind kt dia mule la malu..klako betoi..skang ni xde maknenye der nk kuo ayat gitu..time romantik pon teeettttttttttt' ;D 


kami disatukan 2 Julai 2010 (Jumaat Mlm)


Ciuman dari Asben Tercinta..acewahhhhh!


Batal Air Semayang... ;)


Bagi Duit Mas Kahwin RM22.50 tunaaiiiiiii...!



Saya terima ye syg..huhuu


Mintak ampun suami ! ;D


Akhirnye kami sudah sah jadi suami isteri..:) 

oke..da citer sedikit sebyk kiteorg munyer perjalanan kehidupan..kiteorg bercinta x lama,tunang pn 4 bulan je..asben aku ckp bercinta lepas kawin lgi byk time yg berkualiti sbb dh halal katenye..hehehe...nnt aku upload sikit2 citer mse zaman bercinta dlu eh..ni intro je..huhu...korek2 mne yg ade pic lam pc ni... ;D aku ni bru nk try berblog..baca2 blog org da mnjadikan satu sumber inspirasi tuk aku plak buat blog..jd enjoy le membaca blog aku yg x seberape ni... ;)







No comments:

Post a Comment