Ryan & Adra

Ryan & Adra

Tuesday 27 December 2011

comot!

aku teringin nk bela menatang ni..tp asben aku x suke..;'( comey je kn korang?? aku suke binatang2 comeL..dlu aku bela kucing 2 ekor..nama dia kiki ngn lala...tp disebabkan asben aku x suke kucing ke or menatang2 yg sbgnye, jadi aku x la amik lepas aku kawin...kwn serumah aku la smbung jaga..hmm..nk uat gane,,kawin ngn owg x suke binatang...uwaaaa!!! aku jgk penah bela hamster chicky ngn chiko nama dia...tp da mati...;( mse dia mati tu aku ase sedih sgt sbb aku bela dia dri besar jari kelinking...huhu..xpela hubby aku ckp jaga ank sndiri lg baik..jd aku tggu je la bby aku smpai ada...;)

comey kn??


xpela...ckp somi xleh lwn..dose! aku trutkan sje...ade peluang nnt aku pujuk gak nk bela...tp nk bela sesumpah..hahaha..comey gak..terjelir2 bijik mate dia tu...pastu bule tukar2 kaler bagai...kang lagi fobia plak hbby aku..sowy b,,baby kan kawin ngn pencinta haiwan..hehehe ;)

No comments:

Post a Comment