Ryan & Adra

Ryan & Adra

Wednesday 28 December 2011

episod pantang~~

19hb aku discharge ngn baby skali..ya Allah release !!! lega aku ase!! lama gile berkampung kt spital..18hb tu ptt da discharge tp Rayyan kena kuning plak..doktor x ksi kua lg..19hb pakar cek dia da ok...alhamdulillah..aku tros call hubby ckp bule discharge da..tp sebak yg amat..bile call jd speechless..hehe.,last2 aku sms je..smua org sibuk nk sambut aku ngn baby kt rumah...;D smpai je rumah aku ase bdn aku remuk gilor!! seyes...perot still beso lg mcm ada baby...hmm..gemok nye la aku! xpe aku nekad pantang ni aku nk kuros balik mcm asal... i will..dis is my promise!! Rayyan sgt kuat mnyusu, setiap setengah jam skali dia msti nk susu..bila dia tido je aku pam,,mmg penuh stok lam peti..mak la yg sgt tekun jaga aku lam pantang...syg mak!!  bila x larat mak panaskan susu aku lam peti bg Rayyan,,tp Rayyan lebih suka mnyusu direct...smpai luka nipple aku..wlaupn mama sakit,,tp mama puas hati tgk ank mama mnyusu bdn mama..;)

No comments:

Post a Comment